Kuukauden rukoukset maaliskuu

pe 1.3. klo 0.00 – su 31.3.

Verkkosivut

Seurakunnan yhteiset rukousaiheet

Lähetyksen rukousaiheet:

Viikko 9

Nepalin perhetyö (SLS)

• Auta Jeesus yhteistyöjärjestöä tekemään hyviä vuosisuunnitelmia naisten ja perheiden hyväksi

Seurakuntatyö Japanissa (SEKL)

• Siunaa HAT-Koben seurakunnassa lokakuussa aloitettu Etegami-taidepiiri aikuisille. Auta että tämän piirin kautta kirkko tulisi alueen ihmisille tutuksi ja moni voisi tulla kirkolle.

(Etegami on japanilainen tekniikka, jossa piirretään postikortille vuodenaikaan sopiva kukka tai hedelmä ja kirjoitetaan siihen sopiva värssy.)

Viikko 10

Kansallinen työntekijä Maroun Bou Rached, SAT-7 Lähi-idässä (Sansa)

• Rukoilemme, että nuoret katsojat kokisivat Jumalan kosketuksen ja läsnäolon ohjelmia katsoessaan

Pasi Hujanen, Inkerin kirkko, Venäjä (SLEY)

• Inkerin kirkossa on pappispula. Uusia pastoreita palvelemaan seurakuntia.

Viikko 11

Antti ja Laura, pakolaistyö (SEKL)

• Kiitämme poikien koulusta ja rukoillaan etenkin toiselle heistä pysyvämpää kaveriseuraa.

Kiinan raamattutyö (SPS)

• Paikallisten maallikkosaarnaajien talous, koska he eivät saa palkkaa tehtävästään

Viikko 12

Lasten ja nuorten koulunkäynnin tukeminen Kolumbiassa (SLS)

• Hankkeen paikallisten työntekijöiden vierailut ja yhteydenpito kummioppilaisiin ja heidän perheisiinsä.

Nepalin perhetyö (SLS)

• Siunaa nais- ja perhetyön kouluttajia ja heidän työtään ja auta kehittämään sitä

Viikko 13

Kenian orpolapsityö (SLEY)

• Orpotyön paikallinen johtaja Molly

Ilmastonmuutoksen torjunta ja vahvat yhteisöt Etiopiassa (SLS)

• Että karjan lannan käyttäminen polttoaineena saisi kasvaa ja puiden käyttäminen polttoaineena vähentyä, mikä vähentäisi eroosiota.

Pasi Hujanen, Inkerin kirkko, Venäjä (SLEY)

• Tänä vuonna idän kirkon pääsiäinen on myöhemmin kuin meidän pääsiäisemme. Pääsiäinen on idän kirkon tärkein juhla, joka näkyy katukuvassakin. Että sanoma Golgatan työstä saavuttaisi ihmisiä.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Lue lisää rukouksesta Linkki avautuu uudessa välilehdessä