Raamattu pöydällä.

Raamattuluennot

Seurakunnassa järjestetään raamattuluentoja, joilla käsitellään Raamattua, sen kirjoja ja lajempia Raamattuun liittyviä teemoja.
Luentoja koordinoi seurakuntapastori Minna Huistinoja, yhteystiedot alla.

Tule tutustumaan Raamatun kirjoihin - avoin ryhmä, ei ennakkoilmoittautumista. Missä tilanteissa Raamatun kirjat syntyivät? Mikä on niiden hengellinen sanoma meille? Luennoitsijoina: pappi Minna Huistinoja, pappi, TT Kari Kuula, pappi Krista Rantanen ja pappi, TL Matti Liljeqvist.

Kevät 2024:
21.1. Krista: Raamatun seitsemän ällää. Raamattu luomisesta loppuun.
18.2. Matti: 1. Samuelin kirja
10.3. Kari Kuula: Miten perustetaan seurakunta? Korintin seurakunnan synty ja kristinuskon menestyksen syyt.
14.4. Minna: Vaihtoehtohoidot 1
28.4. Matti: 2. Samuelin kirja
19.5. Minna: Vaihtoehtohoidot 2

Klo 15 -16 Raamattuluento. Luennon jälkeen kahvi.
Klo 16.30 -16.50 Kysymysten ja ajatusten jakamista yhdessä
Klo 16.50 Rukous ja yhteinen lopetus

Paikka: Temppelikatu 9 A, neuvotteluhuone 3. krs.
Ryhmä sopii niin sinulle, joka tunnet Raamatun kuin sinulle, joka et ole koskaan lukenut sitä.
Lisätietoja seurakuntapastori Minna Huistinoja, minna.huistinoja@evl.fi, puh. 044 768 0879Linkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tulossa:
Raamatun punainen lanka - ilmoittaudu 2.1.-19.1. välisenä aikana:
Ilmoittautuminen (mvs.fi)

Raamattupiirit ja pienryhmät

Seurakunnan alueella toimii useita pienryhmiä, jotka kokoontuvat useimmiten jäsentensä kodeissa. Osa ryhmistä on raamattupiirejä, toisissa taas keskitytään enemmän rukoukseen ja keskusteluun. Löydät listan piireistä alta (klikkaa kohtaa Raamattupiirit). Piirin yhteydessä kerrotaan myös sen piirin yhteyshenilö. Raamattu- ja rukouspiirejä yleisesti koordinoi seurakuntapastori Merja Olin, yhteystiedot alla.