Diakonia on kristilliseen rakkauteen perustuvaa palvelua
Diakoniatyöntekijöille voit varata ajan keskustelua varten vaikeissa elämäntilanteissa.
Diakoniatyöntekijät ovat vaitiolovelvollisia ja luotettavia kuuntelijoita. He ottavat jokaisen ihmisen
vastaan samanarvoisena. Jos sinulla on huolia, joista haluaisit jutella  luottamuksellisesti, ole yhteydessä.

Ajanvaraus diakoniatyöntekijöille akuuteissa asioissa:
maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 12-13

Maksuton numero
0800 170707

Kiireettömissä asioissa voit ottaa yhteyttä diakoniatyöntekijöiden omiin numeroihin tai sähköposteihin:

Diakoniatyöntekijöiden yhteystiedot
löydät seurakunnan nettisivuilta (linkki alla)

Riihimäen Tukiverkoston facebook-sivu toimii myös auttamiskanavana. Mikäli haluat olla tukemassa aineellisesti, voit ostaa lahjakortteja paikallisiin elintarvikeliikkeisiin ja toimittaa ne seurakunnan kirkkoherranviraston postilaatikkoon, Temppelikatu 9 A, pääoven vieressä. Kirjoita kuoren päälle “tukiverkosto”  tai “diakoniatyö”.

Riihimäen seurakunnan diakoniatyöntekijöiden yhteystiedot

Mieltä voivat järkyttää monenlaiset yllättävät tapahtumat. Tukea vaikeaan tilanteeseen saa esimerkiksi seurakunnan diakoniatyötekijöiltä tai papeilta.

Apua elämän kriiseihin

Vaatekierrätys