Sähköinen asiointi

Omia tietojaan Katrina-asioinnissa voi tarkastella osoitteessa https://www.mvs.fi/srk/riihimaki/crm/.

Riihimäen seurakunnan ilmoittautumisissa muutoksia - käyttöön vahva tunnistautuminen

Ennakkoilmoittautuminen

Joihinkin Riihimäen seurakunnan tapahtumiin tai toimintaan osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumista, joka tehdään verkon kautta. Verkon kautta ilmoittautuminen koskee mm. joitakin leirejä, kerhoja sekä rippikouluja.

Vahva tunnistautuminen
Riihimäen seurakunnan tilaisuuksiin ilmoittautuminen ja verkkomaksaminen on nyt muuttunut. Jatkossa Riihimäen seurakunnan toimintaan voi ilmoittautua verkossa vahvan tunnistautumisen kautta. Vahva tunnistautuminen tuo turvallisuutta, helppoutta ja mahdollistaa verkkomaksamisen.

Käytännössä vahvassa tunnistautumisessa henkilötiedot varmistetaan pankkitunnusten tai mobiilivarmenteen avulla. Tämän jälkeen asiakas tekee itselleen tunnuksen ja salasanan, joita hän jatkossa käyttää Riihimäen seurakunnan asiointipalveluun kirjautuessaan.

Vahva tunnistautuminen mahdollistaa myös osallistumismaksun maksamisen ilmoittautumisen yhteydessä, jos tapahtuma tai toiminta on maksullinen. Pidemmälle aikavälille sijoittuvissa asioinneissa kuten leiririppikouluissa, maksaminen tapahtuu vasta rippileirin ollessa ajankohtainen.

Omilla asiointipalvelun tunnuksilla voi jatkossa seurata omia ilmoittautumisia, perua niitä ja tarkastella maksamiseen liittyviä tapahtumia.

Entä jos minulla ei ole pankkitunnuksia?
Mikäli asiakkaalla ei ole pankkitunnuksia eikä mobiilivarmennetta tuolloin asiakkaan tulee ottaa yhteyttä tilaisuuden yhteyshenkilöön.

Hirvijärven leirikeskus
nuoret