Seurakunta juhlii kanssasi

Lapset tulevat ensin

Seurakunta juhlistaa erityisesti lapsia. 2-, 3-, 4- ja 5-vuotiaille järjestetään vuosittain syntymäpäiväjuhlan.
Kutsu lähtee automaattisesti kaikille riihimäkeläisille kirkon jäsenille, jotka täyttävät 2-5 vuotta. Juhlat ovat eri aikoina vuotta.
Kymppisynttärit järjestetään 10 vuotta täyttäville nuorille. Siitä tiedotetaan myös erikseen.

Aikuisiakin muistetaan

50- ja 60-vuotiaille järjestetään yhteinen syntymäpäiväjuhla kerran vuodessa.
70- ja 80-vuotiaille järjestetään myös yhteiset juhlat muutamia kertoja vuodessa - ikäryhmä on jaettu syntymäajan mukaan.
90-vuotiaita ja siitä ylöspäin seurakunta lähestyy onnittelukortilla. Jos toivotaan, pappi tulee mielellään myös onnittelukäynnille!

Onnittelukäynnit

Ikäihmisten onnittelukäynneissä oli ennen käytäntönä se, että onniteltavaan otettiin yhteyttä, tai jos puhelinnumeroa ei löytynyt, tultiin suoraan kotiosoitteeseen. Puhelinnumeron löytäminen on ollut vaikeaa ja kotioven takaa papin löytäminen on hätkähdyttänyt joitakin. Tämän vuoksi olemme siirtyneet muutama vuosi sitten uuteen käytäntöön, jossa lähetämme onnittelukortin. Kortissa on ohjeet, kuinka papin voi kutsua onnittelukäynnille.

Papin voi pyytää onnittelukäynnille myös muissa tilanteissa! Ota yhteys seurakuntatoimistoon, niin he hoitavat asiaa eteenpäin.