Pariskunnille

Riihimäen seurakunta tarjoaa pariskunnille erilaisia kokoontumisia, joissa käsitellään parisuhteen ja perheen teemoja ja tarjotaan pareille mahdollisuuksia levähdyshetkiin arjen keskellä.

Parisuhdeillat kevät 2024

os. Temppelikatu 9 A, 3. krs, auditorio, klo 18 - 19.30

Kevät 2024

ke 31.1. Parisuhde perheen tunneaallokossa, Riikka ja Samuli Korpinen - erityisesti vuoden 2024 rippikoululaisten vanhemmille!

ke 20.2. Minun vai meidän rahat?, Jaana ja Markku Hapulahti

ke 20.3. Tunnelukot parisuhteessa, asiantuntijaluento, Terhi Mannersalo

Alustus ja pariporinoita teekupposen ääressä. Voitte osallistua yhteen tai useampaan iltaan, ei ennakkoilmoittautumista. Maksuton.
Lisätietoja: lähetys- ja aikuistyön ohjaaja Hanna Malinen, hanna.malinen@evl.fi, 050 524 1735.

Muuta

Tiistai 16.4. klo 18.00–19.00
Voimavaroja parisuhteeseen – valtakunnallinen kaikille avoin parisuhdeilta verkossa
Mukana: Liisa Välilä, Kirkkohallitus, Hanna Ranssi-Matikainen, ParAvi ry ja Tuula Tynjä, Samassa veneessä -avioparityö.
Ohjelmassa ohjaajien virikkeitä, tehtäviä kumppanin kanssa, ei ryhmäkeskusteluja.  LINKKI, liity mukaanLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Yhdistysten järjestämiä parisuhdekursseja ja -leirejä:

Mennään eteenpäin
Parempi avioliitto
Parisuhdekeskus Kataja
Pari tunnetta
Samassa veneessä

Tukea parisuhteen ongelmiin ja siihen liittyviin henkilökohtaisiin kysymyksiin tarjoaa seurakunnan Perheneuvonta.

Parisuhteen pieniin tai isoihin huoliin kannattaa hakea rohkeasti apua. Seurakuntien perheasiain neuvottelukeskukset tarjoavat apua eri puolilla Suomea.

Hae apua parisuhdeongelmiin