Piispantarkastus huipentui 18.-20.9.2020 viikonloppuun

piispa matti repo, riihimäen seurakunnan työntekijöitä kirkkopuiston rinteessä

Riihimäen seurakunnan piispantarkastus huipentui 18.-20.2020 viikonloppuun.
Piispa Matti Revon seurueessa olivat mukana myös lääninrovasti Tapani Vanhanen ja pappisasessori Leena Sorsa.
Vierailunsa aikana piispa tapasi seurakunnan työntekijöitä ja luottamushenkilöitä, sekä seurakunnan yhteistyökumppaneita.
​​​​​​​Perjantain ohjelmassa oli mm. vierailu perhekerhossa, vierailu lukiolla, kaupungin johtavien luottamushenkilöiden tapaaminen, saattohoitovapaaehtoisten tapaaminen ja Rakas Riksu –kirkkoilta.
Lauantaina keskityttiin työntekijöiden ja luottamushenkilöiden yhteiseen työskentelyyn seurakunnan strategisten tavoitteiden ja tulevaisuuden suunnitelmien parissa.
Sunnuntaina oli vuorossa juhlamessu Keskuskirkossa klo 10, sekä sen jälkeen lounas ja päätösjuhla Kirkkopuiston seurakuntakodissa.

2020-09-30 09:02:00.0