Operaatio joulualbumi

joulu iloinen nainen

Teatteri Viitta tekee Timo Sinivuoren ohjauksessa jouluksi näytelmän, jonka käsikirjoituksesta vastaa Sirpa Viherä.  Näytelmän käsikirjoitusta varten kaipaisimme kuvia ja tarinoita riihimäkeläisten jouluista vuosien varrelta.  Kuva saa olla tuore ja digitaalinen, tai yhtä hyvin vanha ja ajan patinoima paperikopio.  Siihen liittyvä muisto voi olla lyhyt tai pidempi.  Tärkeää on vain, että olet valmis antamaan kopion kuvastasi ja tarinan näytelmän käyttöön.

Näytelmä esitetään aatonaaton yömessussa (Keskuskirkko 23.12. klo 22) ja uudenvuodenpäivän jumalanpalveluksessa (1.1.2024 klo 16).  Kuvia heijastetaan kirkon seinälle ja tarinat punoutuvat osaksi näytelmän käsikirjoitusta.  Kuvia voidaan käyttää myös osana tilaisuuden mainontaa.  Kuvissa esiintyvien henkilöiden nimiä ei julkaista.

Kuvat ja tarinat voi lähettää sähköpostilla sirpa.vihera@evl.fi tai postitse Sirpa Viherä, Riihimäen seurakunta, Temppelikatu 9 A, 11100 Riihimäki.  Tarvittaessa voidaan myös sopia tapaamisesta ja kuvan noutamisesta.

2023-10-24 13:24:14.0