Kolehdit kevät 2024

1.1. Päihde- ja kriminaalityöhön eri järjestöille, Kirkkohallitus.
6.1. Vammaistyöhön Suomen Lähetysseuran kautta teemalla Jumalan edessä samanarvoisia.
7.1. Raamatun käytön edistämisen Suomessa Suomen Pipliaseuran kautta.
14.1. Sambiassa toimivan LTCS (Leca Tedite Community School) koulun hyväksi Evankelinen lähetysyhdistys ELY ry:n kautta.
21.1. Kristittyjen yhteyden edistämiseen Suomen Ekumeenisen Neuvoston kautta, virallinen.
28.1. Kirkkojen toiminnan ja seurakuntatyön vahvistamiseen ulkomailla Herättäjä Yhdistyksen kansainvälisen työn kautta.

4.2. Yhteisvastuukeräykselle; teemana nuorten elämänhallinnan ja mahdollisuuksien edistäminen, virallinen.
11.2. Kirkon Ulkomaanavun Katastrofirahastoon hätäavun antamiseksi ihmisten ja luonnon aiheuttamien kriisien uhreille, virallinen.
14.2. Rukousavustajakoulutuksen valtakunnalliseen toteutukseen ja Messulaulujen koulutustilaisuuksien järjestämiseen Tuomasyhteisö ry:n kautta.
18.2. Lähetystyölle hiippakunnan nimikkolähettien Päivi ja Sakari Löytyn työn tukemiseen eteläisessä Afrikassa Suomen Lähetysseuran kautta.
25.2. Raamattujen ja Uusien testamenttien jakamiseksi veloituksetta koululaisille ja varusmiehille sekä hotelleihin, hoivakoteihin. sairaaloihin ja vankiloihin Suomessa ja Pakistanissa Suomen Gideonit ry:n kautta.

3.3. Kirkon Ulkomaanavun koulutussektorin pitkäjänteiseen kehittämiseen.
10.3. Yhteisvastuukeräykselle; teemana nuorten elämänhallinnan ja mahdollisuuksien edistäminen.
17.3. Herättäjä-Yhdistyksen lapsi-, nuoriso- ja opiskelijatyöhön käytettäväksi lasten, nuorten ja opiskelijoiden valtakunnallisten tapahtumien ja leirien järjestämiseen, virallinen.
24.3. Seurakuntatyöhön ja teologiseen koulutukseen Suomen Lähetysseuran kautta teemalla Evankeliumin sanoma kuuluu kaikille, virallinen.
28.3. Yhteisvastuukeräykselle; teemana nuorten elämänhallinnan ja mahdollisuuksien edistäminen.
29.3. Yhteisvastuukeräykselle; teemana nuorten elämänhallinnan ja mahdollisuuksien edistäminen.
30.3. Luonnon onnettomuuksien tai poliittisten levottomuuksien vuoksi kotinsa jättäneiden pakolaisten auttamiseen Kirkon Ulkomaanavun kautta.
31.3. Maailman köyhimpien ihmisten auttamiseksi muun muassa toimeentulomahdollisuksia parantamalla Kirkon Ulkomaanavun kautta, virallinen.

1.4. Naisten hyväksi tehtävään työhön Suomen Lähetysseuran kautta teemalla Naiset toivon tiellä, virallinen.
7.4. Arabiankieliseen työhön Pohjois-Afrikassa ja Lähi-idässä Medialähetys Sanansaattajat ry:n kautta.
14.4. Lukutaitoa naisille Afrikassa -ohjelmaan Suomen Pipliaseuran kautta, virallinen.
21.4. Lasten, nuorten ja aikuisten Raamatun tuntemiseen, lukemiseen ja opetuksen edistämiseen Raamatunlukijain liiton kautta.
28.4. Taloudellisessa ahdingossa olevien yksittäisten ihmisten ja perheiden auttamiseen Suomessa. Kirkon diakoniarahasto, virallinen.

5.5. Retriittiohjaajien kouluttamiseen sekä monimuotoisen hengellisen elämän ohjaajakoulutusten toteuttamiseen Hiljaisuuden Ystävät ry:n kautta, virallinen.
9.5. Ulkomailla vaikeuksiin joutuneiden suomalaisten auttamiseksi Suomen Merimieskirkko ry:n kautta.
12.5. Mediatyöhön Intiassa Medialähetys Sanansaattajien kautta, virallinen.
19.5. Lasten ja nuorten koulutuksen tukemiseen kriisitilanteissa Kirkon Ulkomaanavun kautta, virallinen.
26.5. Kansan Raamattuseuran Raamatun matkassa -hankkeelle seurakuntien raamattuopetuksen tukemiseen.