Uutislistaukseen

Hämeenkatu 7 kiinteistöstä ostettavan tilan yhtiöjärjestys ja kauppakirjaluonnos

Riihimäen seurakunnan kiinteistöstrategian mukaisesti vanhasta virastotalosta ja asuintalosta ollaan luopumassa. Vanhan virastotalon puolella toimineet tehtäväalueet tulee siirtää muualle. Ensimmäisenä on tarve saada tilaa diakoniatyölle.

Hämeenkatu 7:ssä sijaitsevasta tilasta on käyty alustavia neuvotteluja omistajan kanssa viime syksystä lähtien.  Kirkkovaltuusto päätti hyväksyä neuvotteluiden lopputuloksena muodostuneen yhtiöjärjestyksen ja kauppakirjaluonnoksen. Kirkkovaltuusto valtuutti kirkkoherran ja talousjohtajan allekirjoittamaan kauppakirjan.

Lisätietoja kokouksesta:  Pöytäkirjat - Riihimäen seurakunta (riihimaenseurakunta.fi)

2023-04-03 13:35:53.0