Gospelkuoro Go!Vocals

Gospelkuoro Go!Vocals laulaa suomen- ja englanninkielistä gospelia rytmikkäällä otteella. Esiinnymme seurakunnan messuissa ja muissa tilaisuuksissa sekä toimimme usein Iloisissa ehtoollisissa esilauluryhmänä. Porukkaamme ovat tervetulleita niin enemmän kuin vähemmänkin laulaneet, tärkeintä on innostus ja motivaatio laulaa ja oppia yhdessä! Pidämme viittellisenä alaikärajanamme viidentoista vuoden ikää, ylärajaa ei ole. :)

Kuoroon voi liittyä pitkin vuotta, mutta ohjelmiston ja projektien suhteen luontevimmat taitteet ovat kevät- ja syyskauden aluissa. Yhtyeeseen liittyminen edellyttää mahdollisuutta sitoutua viikoittaisiin harjoituksiin.

Syksyn 2019
1.kokoontuminen ti  27.8. klo 18.15 – 20
Nuorisotila Narnian bänditilassa (Kirkkopolku 2a).
Tule tutustumaan!

Harjoittelemme lukuvuonna 2018-2019 tiistaisin Nuorisotila Narnian bänditilassa.
Lisätietoja ja ilmoittautumiset: Nuorisomuusikko Ilona Kaikko (040-770 5994 / ilona.kaikko@evl.fi)

YouTube-video
Go!Vocals kuvassa