NUORET URKUTAITURIT KIERTUEELLA

kaikki kolme 72_S.jpg

Kaikki esiintyvät pojat opiskelevat Glinkan musiikki- ja kuoro-opistossa
Pietarissa opettajanaan urkutaiteilija  IRINA ROZANOVA.

ALEKSANDR  KARTINTSEV
Aleksandr Kartintsev 10v. opiskelee 4. luokalla ja on osallistunut urkujen soittokilpailuihin Venäjällä sekä esiintynyt useissa konserteissa ja urkufestivaalilla Pietarissa.

ALEKSANDR  VOLKOV
Aleksandr Volkov 14v. opiskelee 7. luokalla. Hän on osallistunut useisiin urkujen soittokilpailuihin Venäjällä sekä lisäksi konsertoinut kotimaassaan ja lisäksi mm. Virossa. Keväällä 2017 hän osallistui konserttikiertueeseen Itä-Suomessa.

IVAN  TEREKHANOV
Ivan Terekhanov 14v. opiskelee 7. luokalla ja käy Pietarin opintojen lisäksi kerran kuukaudessa viikon ajan yksityisopetuksessa Strasbourgissa. Hänellä on jo useamman vuoden ajalta kokemusta konserttikiertueista kotimaassaan ja muualla Euroopassa. Lahden Kansainvälisellä Urkuviikolla elokuussa 2017 Ivan esiintyi festivaalin nuorimpana urkurina soittaen mm. kuuluisimman oman sävellyksensä:  "Fantasia in Russian style" (Fantasija venäläisittäin).

Lahden Ristinkirkko…………………….ti 6.2. klo 19.00
Asikkalan kirkko………………………….ke 7.2. klo 19.00
Riihimäen Keskuskirkko…………….to 8.2. klo 19.00
Heinolan kirkko………………………….la 10.2. klo 15.00
Kärkölän kirkko………………………….su 11.2. klo 18.00

Konsertit järjestävät Suomi-Venäjä-Seuran Lahden Osasto ry. ja
konserttipaikkakuntien ev.lut. seurakunnat.
Riihimäellä mukana myös Suomi-Venäjä-Seuran Riihimäen Osasto ry.

Konserttien tuotto käytetään lastensuojelun hyväksi.
Käsiohjelma 10 €

2018-01-25 11:45:01.0