Tule mukaan
Yhdessä on kivaa!

Tervetuloa mukaan!

Kristillinen kirkko ja seurakunta on hengellinen yhteisö, joka on aina jäsentensä näköinen.  Se on myös yhteisö, jonka yhteyteen Sinutkin on kasteessa nimeltä kutsuttu.  Älä siis turhaan pidä itseäsi vieraana, vaan ota rohkeasti oma paikkasi Riihimäen seurakuntalaisten joukossa.

Lyhyt esittely seurakunnasta

Riihimäen seurakunta on Suomen evl. kirkon paikallisseurakunta Riihimäellä - jos kuulut kirkkoon ja asuinpaikkasi on Riihimäellä, kuulut seurakuntaan. Alue on aiemmin kuulunut Hausjärven seurakuntaan. Seurakunta on perustettu vuonna 1922. Seurakunnan alueella on kaksi seurakunnalla käytössä olevaa kirkkoa, Keskuskirkko ja Kappelikirkko. Jälkimmäinen on pääosin hautausmaakäytössä. (Kolmas käytössä ollut kirkko, Varuskuntakirkko, otettiin pois pyhästä käytöstä vuonna 2023.)