Riihimäen seurakunta on vireä eteläsuomalainen seurakunta, joka tunnetaan monipuolisesta toiminnastaan ja aktiivisista seurakuntalaisistaan.  Jäseniä meillä on noin 18 800 ja työntekijöitä kuutisenkymmentä.  Strategiamme mukaisesti olemme yhteyden rakentajia, avun antajia ja toivon tuojia.

KEITTÄJÄ

Haemme keittiötiimiin oma-aloitteista ja reipasta keittäjää määräaikaisesti kesäkuun alusta vuoden 2024 loppuun saakka.

Työhön kuuluu ruokien valmistusta, leipomista, asiakaspalvelua, astiahuoltoa, kahvituksia sekä keittiön siivousta. Toimipaikkana on pääasiassa kesäaikana seurakunnan leirikeskus Hirvijärvellä. Kesän jälkeen siirrymme työskentelemään kaupunkialueella sijaitseville toimipisteille (ensisijaisesti Kirkkopuiston seurakuntakoti). Työ on monipuolista ja vaihtelevaa. Asiakaskuntamme on laaja, ja meillä on viihtyisät ja saneeratut työtilat. Määräajan jälkeen on mahdollista, että työt jatkuvat vakinaisessa työsuhteessa.

Tehtävä vaatii kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja joustavuutta. Oma auto työssä välttämätön. Työaika 153 h / 4 vko. Palkkaus KirVESTES vaativuusryhmän 401 mukainen (2169, 88 €, tämän lisäksi voidaan maksaa henkilökohtaista palkanosaa).

Tehtävässä noudatetaan 3 kuukauden koeaikaa. Tarjoamme monipuolisen työn, mukavan työyhteisön ja työterveyshuollon. Tuemme työntekijöitä tarjoamalla ePassi-henkilökuntaetuja.

Lisätietoja tehtävästä antaa pääemäntä Tuuli Lähteenmäki, puh. 050 591 7093, tuuli.lahteenmaki@evl.fi.
Hakemukset ja cv toimitetaan sähköpostitse 2.5.2024 klo 9 mennessä tärkeimpine liitteineen osoitteella mira.makila@evl.fi.
Hae pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuajan aikana!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Haemme nyt joukkoomme
Viestintäasiantuntijaa

vastaamaan seurakunnan sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä.  Viestintäasiantuntijan tehtävänä on seurakunnan viikoittaisten ilmoitusten kokoaminen ja taitto, kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän oman lehden toimitussihteerin tehtävät, seurakunnan aukeaman toimitus paikallislehteen kaksi kertaa vuodessa, kausi- ym. esitteiden ja mainosten suunnittelu ja toteutus, sekä kotisivujen päivitys ja seurakunnan läsnäolo sosiaalisessa mediassa.

Tehtävä edellyttää soveltuvaa AMK tai korkeakoulututkintoa, kykyä kirjoittaa kiinnostavia sisältöjä niin printti- kuin sähköiseenkin mediaan, taitoa ilmoitusten ja esitteiden graafiseen suunnitteluun (käytössä mm. InDesign ja Canva -ohjelmat), sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja.  Seurakuntaelämän tuntemuksesta on hyötyä, samoin valokuvaustaidosta. Virkaan valittavan tulee olla ev.-lut. kirkon konfirmoitu jäsen ja hänen tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Viestintäasiantuntijan palkkaus on vaativuusryhmä 601:n mukainen (3 247 e), lisäksi voidaan maksaa hyväksiluettavan työkokemuksen perusteella kokemuslisää sekä henkilökohtaista suorituslisää.  Henkilöstöetuina tarjoamme Epassin lounasedun sekä liikunta- ja kulttuuriedun.  Työterveyshuoltomme on varsin kattava ja pyrimme muutenkin pitämään henkilöstöstä hyvää huolta.

Viestintäasiantuntijan virka on haettavana 16.5.2024 klo 14 mennessä.
Lähetä hakemuksesi sähköpostilla hallintosihteerillemme, mira.makila@evl.fi
Liitä mukaan myös 1-3 työnäytettä, joiden avulla vakuutat meidät kyvyistäsi kirjoittajana ja graafisena suunnittelijana.
Tiedusteluihin vastaa kirkkoherra Sirpa Viherä, puh. 050 524 1739, tai tiedottaja (viran nykyinen hoitaja) Riitta Hyövälti, puh. 050 591 7092 (vuosilomalla 2.-19.5.2024).