Israelilaisten kansantanssien päivä 25.11.2017

klo 9.30 Kahvi
klo 10   Aloitetaan alkeista
klo 12   Lounas ja kahvi
klo 13   Tanssitaan enimmäkseen ilman opetusta vaikeusastetta lisäten.  Tanssia on mahdollisuus jatkaa aina klo 18 asti.

Tervetuloa mukaan joko osaksi aikaa tai koko päiväksi! Erityisesti tervetuloa klo 10 kaikki, jotka eivät ole aiemmin tanssineet tai ovat tanssineet vain vähän. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita alkeistunnille. Ruokailun jälkeen vaikeusaste lisääntyy. Mukana voi olla niin kauan kuin itsestä tuntuu hyvältä. Tärkeintä ei  ole se, menevätkö askeleet oikein, vaan se, että kaikilla on mukavaa yhdessä.
Mukaan tarvitset sisäliikuntatossut (salissa saa tanssia ainoastaan sisäliikuntakengillä tai tossuilla, ei korkokenkiä) ja paljon iloista mieltä! Tanssipäivästa sekä lounaasta ja kahvista vapaaehtoinen maksu. Tuotto kulujen jälkeen menee ICEJ:n  kautta Haifa-kodin tukemiseen  Israelissa.  Haifa-koti on palvelutalo holokaustin kokeneille vanhuksille.
(www.icej.fi/tyomuodot/holokaustivanhukset)
Varaa mukaan vesipullo ja tarvittaessa ja loppuiltaan vähän evästä. Tulethan tuoksutta. Kästityötuotteita myytävänä yhteisvastuukeräyksen ja lähetyksen hyväksi. Mikäli haluat ostaa niitä, kannattaa varata mukaan käteistä rahaa.

Ilmoittautuminen ke 15.11. mennessä:
Riihimäen srk:n kirkkoherranvirasto: 019 7481 arkisin klo 9-14
Heini Syrjä puh. 050 3237 963, sähköpostilla: heini.syrja@evl.fi/
Viveca Unnerus 044 5218 221

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä tuletko aamukahville ja/tai lounaalle sekä mikäli sinulla on erikoisruokavalioita. Tavallisimmat erikoisruokavaliot pyrimme huomioimaan. Olet lämpimästi tervetullut!

2017-10-02 10:13:57.0