puuvärikynät

Tervetuloa pyhäkouluun

Keskuskirkossa sunnuntaisin saarnan aikana pyhäkoulu kaikenikäisille lapsille,
aikuiset lapsen seurassa ovat myös tervetulleita.

Kirkkosalissa on lapsia varten erityinen leikkinurkkaus, jossa voi puuhailla ennen pyhäkoulua ja sen jälkeen.
Sieltä voi myös hakea lapselle kirjan tai lelun viihdykkeeksi, jos haluaa mieluummin istua penkissä.
Tavarat on hyvä palauttaa paikoilleen tilaisuuden jälkeen.

Pyhäkoulu on lasten oma rauhallinen kirkkohetki ja kestää saarnan ajan.
Opettajina toimivat vapaaehtoiset seurakuntalaiset. Pyhäkouluun kutsutaan erityisesti 3-vuotiaita ja
sitä vanhempia lapsia, myös koululaisia. Pyhäkouluun ovat tervetulleita myös lasten vanhemmat, kummit ja isovanhemmat.
Pyhäkouluun ei tarvitse ilmoittautua ja se on ilmaista.

Lyhyitä raamatunkertomuksia löydät videoina myös fb-sivultamme 'Riihimäen seurakunnan varhaiskasvatus'. Käykää katsomassa!

KirjePyhis-klubi
Tahdotko saada postia kuukausittain? Lähetys sisältää mm. pyhäkoulun osallistumistaulun tarroineen, raamatunkertomuksia, tehtäviä ja askartelua. Sisältö vaihtelee eri kerroilla. Maksuton.
Näin liityt mukaan: ilmoita tietosi linkin kautta https://www.mvs.fi/srk/riihimaki/url/k9pxRRDrxy .

Tiedustelut pyhäkoulutyöstä: Kirsi Väliheikki, johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja, kirsi.valiheikki@evl.fi044 736 9174.

Lapsi- ja perhetyön toimisto: Temppelikatu 9 B, 3. krs., 11100 Riihimäki

Varhaiskasvatuksen uutisia huhtikuulle.