Hirvijärven leirikeskuksen (Hirvijärventie 760) esteettömät puitteet mahdollistavat
liikuntarajoitteisenkin osallistumisen retkille ja leireille. Leirikeskus sijaitsee Hirvijärven rannalla
13 km Riihimäen keskustasta. Leirikeskuksen kerrosten välissä kulkee hissi.

Vanhusten retkipäivä

Riihimäen seurakunnan leirikeskukseen Hirvijärvelle (Hirvijärventie 760, Riihimäki)

ti 14.5.2024 klo 10-15

Ilmoittautuminen seurakuntatoimistoon pe 26.4. mennessä puh. 019 7481 (ma-pe klo 9-13).

Hinta:

Riihimäen seurakuntaan kuuluvilta 10 € (muilta 13 €). Ensisijaisesti tullaan omin kyydein. Kyydintarpeesta kerro ilmoittatuessasi. Sinuun ollaan myöhemmin yhteydessä. Kuljetuksen hinta 7 € (muilta 10 €). Varaa tasaraha!

Ohjelmassa mm.:

ehtoollishartaus, ulkoilua, lounas, saunat ja päiväkahvit. Ota mukaan vesipuollo, tarvittaessa rollaattori ja huomioi sään mukainen vaatetus.

Lisätietoja:

Diakoni Irina Pasma p. 050 5923552 (Jätä tarvittaessa viesti vastaajaan)

irina.pasma@evl.fi

Olet lämpimästi tervetullut!